12 Januari

jag har just kollat upp hur man gör ostsås! jag ska nog laga lasagne ikväll!! yeeh. kommer bli vuxenpoäng till mig och micke i 3 veckor framåt nu:)
Hans föräldrar åkte till Thailand idag och är borta i 3 veckor! Vi kommer alltså bo själva och kommer få laga mat, diska, tvätta och allt man gör hemma:). Käns lite bra ändå för då lär man sig och ser hur det kommer bli senare i sitt liv:D. Hans mamma hade fixat köttfärsås till oss så jag ska bara koka makaroner. Det var så mycket så funderar på att göra lasagne ikväll som man kan värma upp imorgon, tycker det är góare dagen efter(Y) ! Puss på rumpan ♥

Jag och världens bästa!! ♥

Kommentarer
Postat av: cillapilla

hell yeah, vi ska träna som aldrig förr! :D haha! Aarå det ska jag göra, puss älskar dig snyggo :*

2011-01-12 @ 23:42:52
URL: http://livetenligtcilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha december? ;)

2011-01-13 @ 09:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0