13 Januari

Såg att jag hade fått kommentar imorse om att jag hade skrivit 12 december istället för januari i ett inlägg från igår:D..Att jag inte äns själv tänkte på det?!? bevis på att jag tycker tiden går för fort alltså, helt sjukt!

Menmen, idag är jag hemma från skolan.. igen... blir så arg, jag är fan sjuk typ hela tiden! nu tror jag det var mamma som smittade mig och min pappa:p. Jag var helt frisk i söndags sen på måndagen vaknade jag jätte förkyld och täppt i näsan, jag har vart dålig i magen och känns som febern kommer och går, men vet inte om de är feber annars är de jag som känner mig varm och huvuet är tungt typ.. Men jag ska göra nytta ändå.. Har precis äntligen lagt upp julbilder:D snart ska jag börja plugga och sen så kommer micke hem från jobbet! jag ska tvinga honom att hjälpa mig med matte b som jag har prov i på tisdag...:O Ig på mig alltså! Påtal om betyg så gjorde jag ett prov i går på alternativmedicin och jag fick MVG:) nu måste jag bara göra projektet vi håller på med bra så jag kan få mvg i kursen^^.

Jag lånade en bok i går i skolans bibliotek, pojken som kallades det. Jag och läsning har nog aldrig gått ihop:D men efter vi skulle läsa på svenskan så läste jag en bok som jag köpte förut (den har jag skrivit om här i bloggen förut) när ingen annan ser heter den, sann berättelse. efter jag läst den boken så har jag vart så lässugen varje kväll typ och jag vill nog bara läsa såna böcker, som är hemska och är sanna för att jag måste läsa något intressant för att jag ska bli sugen på att läsa:P. Jag började läsa pojken som kallades det igår och de ska jag göra idag igen, jag får säga till micke att han får spela tv spel så kan jag läsa och de kommer han inte tacka nej till direkt:P. men då kan jag få tyst på honom iaf:D hihih. nej nu ska jag börja plugga på alternativ medicin projektet, skriver om färgterapi om någon har något arbete eller vet något om de så kommentera gärna:D höhö

puss åh kram och nyp i stjärten♥

hittade denna bild när jag la in julbilderna från kameran:). Snyggast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0