Det kommer aldrig att vara ok!

förlåt, ljög för er igår! skrev att jag skulle blogga senare på kvällen igår men efter jag hade sovit så fanns det ingen ork för något! och tidigare idag har jag gjort annat:). men kan berätta om min fredag nu och nytt i garderoben kommer en annan dag:).

I fredags hade jag sjukkul med tjejerna, jag och annica började kvällen med att stress äta våra sallader vi köpte hem, och fixade klart snabbt sen åkte vi till bowlinghallen på disco bowling med mer brudar! :) as kul och sen tog vi taxi till morbers och dansade och träffade man såklart mer folk och där var det också sjukt kul så kvällen vart lyckad, och jag var stressad redan torsdagskvällen och massa, fatta inte varför:p men de måste bara göras om iaf! har ärligt talat inte haft så jätte kul varje gång jag har vart ute:p men de vart fredagen:).

har bara bilder från bowlingen!






Kommentarer
Postat av: annica

grymt snygga tjejer! vem är hon på bilden längst neer?? hot daaMn!

2011-02-02 @ 23:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0