Julbilder.... liite sent kanske

Jag har inte visat er bilder från julen och så, tänkte lägga upp lite bilder och de är typ ändast på småbarnen:) dem är ju så söta! här kommer de, bättre sent än aldrig?


påväg till vaxholm

Haha älskar bilden! de skulle stå fint framför granen och säga hej hej egentligen

Vi bäddade iordning där jag och micke skulle sova, sen kommer både mira och erik med varsin kudde och nalle och säger att dem ska sova hos oss, det fick dem men självklart blev de inte så till slut:D.

Julaftonsmorgon, mira fick pippihus som vi satt och byggde ihop och lekte med:).

Erik fick lego brandstation som hans pappa satt och byggde ihop, och micke hjälpte till lite, tog ett tag för allt var i bitar..

jag och mira när vi precis hade satt på oss julklänningarna:).

Otroligt söt!

älskar denna bild! han älskar julen...

älsklingen♥

deras julgran, nog den största jag sett som vart innomhus iaf

Jultomtem kom, gissa vem.....??

Dem hjälpte tomten för fullt! kolla mira va hon tar i:D

Dem var jätte glada över att tomten kom, först började mira gråta men senare var det ingen fara som ni ser^^


Otroligt söta barn!

Hejdå tomten!!

där fick ni se massor av kort:) visst är dem så söta?:).
hade en jätte bra jul tillsammans med min älskling hos hans syster med barnen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0