Min första tvätt

Jag har nu tvättat nästan första gången i mitt liv:D seriöst.. Jag har iaf inte tvättat själv någongång, jag har gått med min mamma eller bara ställt saker i tvättstugan för att det ska se upptaget ut för att ingen ska ta mammas tvättid, hihi. Jag ringde mamma innan jag och micke tvättade, hon garvade jätte mkt när jag sa att jag ringde henne för att jag skulle tvätta:D kan inte riktigt de där me sorteringen och sen så hade hans mamma skrivit lite fel på hjälplappen hon gav oss tror jag:p. Jag har tvingat micke att vara med så vi båda lär oss och vi har just hängt upp kläder och laggt lite i torktumlaren, vi har även laggt i en omgång till. Tycker att dem här 3 veckorna kommer att vara lärorika:). Nu kska jag fortsätta att läsa och sen ska jag och älsklingen kolla på film innan vi ska sova:) Mys ♥


hihi tagen från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0