Ny bloggdesign

Gjorde precis om designen som ni kanske ser? grejen är den bara att jag kan bara se den när man förhandsgranskar när man håller på med kodmallen och så men sen om jag går in på min sida så är det som den förra:S. ni får jätte gärna kommentera om ni ser de nya eller de som var innan :) ni som vart inne tidigare lär ju veta:). så var de förra gången också när jag gjorde om:S.. Jag har iaf 3 bilder i headern, de bekriver mig lite, ville inte ha för mkt bilder men de fick bli tre som betyder, mode, sommar/resa och kärlek:). Bilden på mig är för mode, jag ÄLSKAR ju kläder och bilden på mig i vattnet i tunisien visar att jag gillar att resa och sommarn, och sen bilden på mig och micke visar kärlek, och det är inte bara till honom, de är kärlek för familj och vänner och så:). tror ni förstod vilken bild som betydde vad, haha kanske inte behövde förklara riktigt men men :P. Lite enkel design och kände att jag ville få bort de mörka^^ fräscha upp det lite mer!

Här har ni headern:) vad tycks? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0