Puss och godnatt!

Tänkte säga godnatt men innan ska jag berätta lite om min dag:). vaknade lite sent så kom typ 25 min sent till skolan, satte på fel tid på alarmet igår:D hade ett idrottsprov idag och jag ville verkligen inte göra de för förstod ingenting när jag läste papperna men tror att de är ett godkänt iaf men grejen är den att jag ville ha högre än de och därför ville jag inte göra de idag men var tvungen:P får se hur de gick:). efter skolan kom jag hem, gjorde hemmagjord pyttipanna men korv och köttbullar, hade så mkt av de i frysen så fick bli en blandning idag, varrt helt ok:). somnade en liten stund i soffan och sen köttade jag och annica på ki-boxningen:) va as kul och jobbigare än va de brukar, tycker de va bra att de har gjort om lite för jag kände aldrig av något annars men nu var de jobbigt:). drog upp en snabbis på gymmet med för cilla mamma har blivit instruktör så hon visade oss lite och cilla gjorde ett litet program:). Sen har jag bara vart hemma och duschat och så:) nu ska jag sova, ligger redan i sängen brevid en sovandes pojkvänn som ligger och håller om min stooora nallebjörn som jag fick i julklapp av honom:) synd att inte webbcamen fungerar annars hade jag visat er hur söt han är tsm me nallen:D hihi. Puss och godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0