Söndag

Hallå, egetligen orkar jag inte blogga men tänkte ändå berätta lite om min helg:) inte så märkvärdig men ändå:).
I fradags efter pratiken gick jag och handlade lite läsk och godis och drog till cilla där vi och några hade lite tjejmiddag,taacos! Vi spelade tjejspel men vi gjorde om frågorna till lite mer vuxet och ja ni förstår:D. gick hem inte allt för sent för att jag jobbade i lördags, öppnade 9.30 och jobbade till 17 då micke hämtade mig så for vi och handlade och sen gjorde vi potatisgratäng och pepparbiff, mumms! :) vi sov tidigt för vi var trötta och micke jobbade idag:). jag fick sova ut i dag, riktigt sköönt!! :). jag gick upp och städade, jag har städat  uppe i vardagsrumet, sovrummet och toan och samma här nere och köket, har inte dammsugit eller så jag har typ bäddat, fixat kuddar och torkat bord och tvättat handfat, diskat och torkat skåp, spis och allt sånt dära:). och så har jag laggt in två maskiner med tvätt, de sista ligget i torken nu:). har vart jätteduktig:). Nu ska jag plugga med och sen ikväll åker vi hem och käkar med familjen:). Puss puss ♥


Spelet, den som kom längst ner var typ falsk eller så och då skulle man bli fult fotad och sen så skulle det läggas ut på facobook:p. den första vart...

Hahah jaag:p och sen..

cilla:D

Super snygga bilder! (Y)

Kommentarer
Postat av: annica

bra att du bloggar ändå liksom, de gillar vi läsare ....! (orkar inte skirva kommentar, men gör de ändå;) hihihih)

2011-02-02 @ 23:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0