Söndag.

Soooooooova, ja tack! men jag har inte tid, jag har inte tid att sitta här heller och bara inte göra nånting.. Jag har jobbat idag och jag är helt slut, va supertrött när jag skulle sova igår och vaknade inge piggare alls, har vart jätte trött hela dagen och kroppen hänger inte med alls. Jag måste egentligen jobba igen, städa men jag orkar verkligen inte och jag vill vara inne till kl 6 för då börjar one tree hill, jag har redan sett de avsnittet men vill se igen:) loove it!. Men jag ska försöka komma upp ur sängen nu snart och be någon sparka mig i rumpan så jag kommer igång!!! Fattar inte hur jag kan vara så trött, har inte direkt gjort något jobbigt i helgen eller så, bara tagit de lugnt:S. Aja, puss puss:)

Fet bildbrist :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0