Torsdag

Tjänna tjänna!
Idag efter praktiken drog jag direkt till gymmet och träffade Annica. Det var meningen att vi skulle boxas men min mamma hade mitt kort och skulle lämna det till mig men hon kom lite sen så att det hann bli fullt, brukar aldrig vara de annars när jag har gått:s så nästa gång ska vi boka och jag ska ha mitt kort på mig själv:D. Men klart vi tränade ändå, vi drog upp till gymmet och de käns verkligen att det var en månad sen jag var där:D. men måste verkligen komma igång nu igen.. Det sura är bara att jag slutar sent varje dag och man måste hinna med plugg med men jag ska verkligen börja nu igen!! Måste de innan jag åker till Kreta:).. nu ska jag plugga (som jag måste göra nu alla dagar till onsdag.. måste verkligen), sen ska jag duscha för det har jag inte gjort än heller:D.
Puss puss ♥


Kommentarer
Postat av: 'annica

damn, typiskt med boxningen!! ;)

2011-01-20 @ 21:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0