1 Mars

Det är 1 mars och det betyder att det är vår snart!! vissa dagar känner man det men idag var det sviin kallt:(.. Jag har packat det jag ska ha med och på mig i morgon, då jag åker på kryssning:). Jag har även suttit och kollat gamla bilder från typ sommarn 09 och våren och massa:). så kul och se sånt och se hur mycket alla har förändrats! någon dag ska jag lägga upp en bildbomb med bara gamla bilder på mig och mina kompisar så att alla får se:D haha! Jag tänkte snart börja plugga lite, eller skriva klart en sak och snart börjar big brother och sen lite efter det kommer micke och hämtar mig för att sova hos honom:)

Här får ni bilder på två tårtor vi gjorde när cilla fyllde år:D haha fatta onyttiga med massa godis och allt:D till och med klubbor?!?! haha




Påtalom tårtor så fyller jag 19 nästa lördag!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0