Galaxy

Vid ungefär 4 så drar jag in till stan med några brudar för att käka och sen åka Galaxy båten ikväll med massor med mer brudar och jag har hört att det är så mycket fler från norrtälje som ska åka:D... lite kul att man kanske känner igen några men inte så många om allt nu är sant men de får vi ju se;).. Jag har precis käkat frukost, ska börja sminka mig nu och sen så tänkte jag gå till Micke på jobbet och mysa lite och säga hejdå en gång till:P. sen ska jag möta de andra på station kl 4 men tänkte dra snabbt upp till Lindex snabbt om jag hinner:). såg en snygg buster liknande där som var med i en modetidning:).

Jag taggar själv här med musik medan jag ska fixa mig! Hoppas på en super rolig kväll ikväll!! :) och jag har även bestämt att jag ska dricka en extra drink och dansa och ha kul för både min bror som fyller 23 år idag men MEST för Cilla som skulle åka också men hon messade mig i morse och sa att hon har spytt hela natten och har feber och grejen, fan va ledsen jag blev :( ville verkligen att hon skulle åka med juuuu!! jag hoppas verkligen att hon skojar oh åker med men tyvärr så tror jag inte det:(:(. jag kommer ha kul för dig Cilla och tänka på dig hela kvällen!! love u



5 Januari 2011, förra gången vi åkte:) ♥

Kommentarer
Postat av: cillis

naaw, vi får åka båten igen nån gång babe! Så vi kan festa som förr i tiden! ;) loveu<3

2011-03-03 @ 22:35:50
URL: http://livetenligtcilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0