Grattis Bejb, 20 år!

Hejsan mina få läsare:D! härligt väder det är idag då och idag fyller min prins 20 år! Han är just nu och jobbar men slutar 3 tror jag:). jag gör inte så mycket, har kollat runt lite på bloggar och fb och så har jag vart inne på h&ms hemsida, livsfarligt juuu!!! hur ska jag ha råd att bo sen i kreta i två veckor?:D. Tur att man skickar efter på mammas sida och kan betala tillbax lite i taget åh så:D, shysst det lät men de är bra, borde nästan fixa ett eget och då hade jag nog tänkt lite mer på hur mkt jag hade skickat efter och så för då drar dom ju de från mitt kort, ojoj!
Jag ska snart börja plugga lite och sen kanske ta en promenad när micke har kommit hem för att se om han vill med:).

Igår var de fullt hus hos micke, hans kusiner och farbröder m.m kom hit och de var ju första gången jag träffade dom som sagt! De var jätte snälla och trevliga så det gick bra :) hihi. Så idag blir de säkert mer fika och så! Jag har tyvärr inte tagit några kort från igår:( faaaan, jag vill ha för att kunna kolla senare i åren med och visa lite här kanske men nej, måste börja använda mig mer av kameran! :) Nu blir de att försöka plugga, inte alltid så lätt när man måste sitta och göra de på datorn! Pusss♥


Här är iaf en bild på micke när han tog studenten, hahah! Grattis till min Prins som fyller 20 år! Loooove u min skitunge ;). Aldrig har jag älskat någon så mkt som jag älskar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0