Kan man vara arg på sig själv?

Ååh så irriterad jag är! Jag har två sidor just nu.. Jag har fixat ett extra jobb, eller mer tjäna pengar kallar det inte jobb direkt:P men städa på gården bredvid mig och jag har inte gjort de i helgen för jag inte hunnit och orkat när jag har tänkt att göra de! och idag skulle jag göra de och lite i morrn men en sida av mig stoppar mig!!!! Jag blir så arg för jag behöver verkligen göra de och de är dumt om man skjuter upp det också för imorrn kommer jag säkert tänka samma sak! men min hjärna hänger inte med idag.. Så de blir väl så att jag sitter hemma nu sen ska jag på box och de orkar jag tydligen, fast det är kul då:D hehe men aa blir så aaarg på mig själv!!!! Har försökt att äta sötsaker för att komma igång och pigg men nej de hjälper inte, tror att om jag hade sovit ett tag så skulle de nog fungera men de hinner jag ju inte :P. Får väl bli så att jag stannar hemma och tvinga mig imorrn!

Nu ska jag nog ringa och fixa praktik till torsdag (hehe, lite sent ute) och sen sova kanske! Puss pusss


Jag och Cilla i Turkiet 08! I sommar blir de nog andra gången fast till alanya denna gång, förra var vi på typ andra sidan:). Det blev bara vi två till sist så vi har ändrat våran resa, kände att agia napa kanske inte bara vi två ska åka till så vi har bokat av resan och bokat i alanya i stället för billigare hotell och de är mycket billigare med allt i turkiet med:). Nu har vi nog bestämt oss för det med och resorna blir bara dyrare nu men och vi hittade ett jätte billigt för 2 veckor:)) Känns bra och jag längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0