Lääääängtarn

Igår efter jag tränade ki box hängde cilla med mig hem, vi betalade vår första del på vår resa:) Så nu blir det av och den 28 juli åker vi!!! :) så jävla kul alltså:). Och idag är de 2 månader till jag åker till Kreta och vad jag har pratat om de idag och alla andra dagar:D men jag kan inte sluta längta och tänka på det!!:D..Tänk att cilla åker om typ en vecka:O helt galet! Två kompisar i klassen funderar på om dem ska åka i juni men jag försöker få med dem nu till Alanya, hoppas hoppas! :). Det var de ända från mig just nut:).

puss o kram och nyp i stjärten ♥


Kommentarer
Postat av: Rosanna

sv: Joo det är precis sådär jag känner som du skrev, och jag höll ju på med gymnastik och sådär förr så kan säkert bero på det. Jobbigt när man inte kan gå längre än en kvart utan att få ont :/ väldigt bra att du skrev så man fick ett namn på det för när jag var på vårdcentralen så nämde dom ingenting om nått sånt :S verkar inte som att dom kan ett skit där om nått XD. Men har du gjort nånting åt det eller är det fortfarande likadant?

2011-03-16 @ 22:15:27
URL: http://rossannaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0