Lördag

Hallå!
Igår var det fredag och då firades jag och riva eftersom vi fyllt år båda två:). Vi började i en lokal vi hyrde, där vi åt massor, mat, fika och snaks! för festade lite till vi tog taxi till piren där Vi träffade trevligt folk och ja, jag hade väl det helt ok! Tycker att musiken där igår inte var så där jätte bra och när man var på dansgovlet så hörde man vilket dåliggtljud de var i dera högtalare:D.. Men kvällen blev helt ok! Idag är jag jääätte seg och en jävla huvudvärk även fast jag inte äns var så onykter men känner mig ändå helt slut så tycker att de är lite konstigt för kände mig helt nykter på piren sen! Jag har vart och städat i lokale vi var i och nu ikväll ska jag inte göra ett skit! bara ligga hemma och dega, skulle städat men nee, kanske plugga matte för har prov på tisdag men får se om huvudet verkligen orkar de:D haha! hoppas ni mår bättre än mig och kommer ha en roligare kväll:) PUss oh hej♥


Åh vad jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0