Min fredagskväll

Ikväll så har jag bakat snickerskakor och vikt servetter så de ser ut som ett hjärta:). Micke fyller 20 på söndag men ska firas i morgon då hans släkt kommer så de har vart fix här hela kvällen:). Imorrn är de första gången jag kommer träffa mickes kusiner:). Har träffat hans systers barn, hans farmor och moster men inte kusinerna och farbröder så de ska bli kul :). Vi har bara vart hemma och fixat till med bord och sånt och så hann vi se Big brother:d haha och nu snart ska jag sova för i morn blir de jobb innan kalaset med! Så nu säger jag godnatt och ha en asgrym helg allesammans:). ♥


Jag och min bebis i jan eller feb 2010 :). Älskar dig mest mest MEST! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0