My day

Idag var halva klassen på brandstation för att lyssna om trafikolycker och sånt, det var inge kul att se (bilder) eller höra men var ändå intressant! Usch jag är livrädd, undra om jag äns kommer våga köra själv sen i trafiken^^ kankse inte blir något körkort! Jodå, men grejen är ju att även fast jag håller hastigheterna och är jätte noga med att inte prata i telefon eller annat när jag kör kan en olycka ändå hända mig, samma som de gående, finns ju alltid fler i trafiken som kankse inte är lika noga som en själv, kan köra onykter eller så och det är det som är så läskigt! Blir rädd nu när man vet ett micke typ är ute i trakien eller familjen och så, ska visa micke massa klipp om hastigheten och olyckor så han själv med förstår:D haha nejdå men jag blev oroligare nästan fast det är för man tänker mer på de när man vart på föreläsning om det! Vi fick med oss en liten bok som heter Leva med döden, den ska jag nog läsa den verkar intressant!

Slutade efter "föreläsningen" kl 15, då gick jag hem och städade ("jobbade") och nu ska jag börja plugga! Måste vara en duktig flicka för har mkt nästa vecka och så! Måste försöka hinna med att träna med, har inte hunnit på ett tag nu:(. men cilla kommer hem ikväll tror jag från utomlands och då ska vi köra på igen, behöver henne! ♥


Haha old pic på mig Cilla och mig ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0