Nu är man ett år åldre, 19 barre!!

Hola! haha fan va jag har när man säger barre istället för år:D
Igår fyllde jag 19 år :) nu känns 18 liitet, haha!
På morgonen så fick jag paket från älsklingen, CONVERSE:) loooooove it!!!
Sen åkte vi till täby centrum och påväg dit fick jag födelsedags pengar in satt på kortet av mamma och pappa så jag shoppade upp allt direkt:D nej då finns en del kvar faktist! senare kom mina syskon med pojk och flickvänn och käkade och firade mig:).

Jag ska visa bilder senare på vad jag fick, har bara av micke och hans föräldrar och en grej jag shoppade men mer bilder kommer sen men detta fick jag igår!

♥ Converse av babe
♥ Presentkort på åhléns av syster och Emil
♥ En lott av bror och Camilla (de har också fyllt precis och vi bestämde att vi inte skulle köpa något till varan:D men fick lott ändå, snällt! :) )
♥ Pengar av mormor, morfar, farmor och farfar:).
♥ Parfym av mickes föräldrar
♥ Pengar, strumpor, små och stora speglar, smink av mamma och pappa:)


Två paket:) och en fiiin älskling! hihihi

Denna köpte jag:)

Kommer upp fler bilder senare om ni vill se vad jag har fått och köpt ? :).

Kan jag inte få lite tips? vad tycker ni är roligast att läsa på bloggen? t.ex vad jag har gjort under dagen, shopping eller annat? Tacksam för svar!

Kommentarer
Postat av: Carro

Asså, har åkt dit 2 ggr med bara en kompis och det har gått hur bra som helst :)

ja okejokej, så trevligt (:

2011-03-13 @ 20:40:19
URL: http://soockercarro.blogg.se/
Postat av: Cilla

Jaaag vill se allt vad du har köpt! :D och ta en bild på resväskan också, hihi :D puss

2011-03-13 @ 22:09:49
URL: http://livetenligtcilla.blogg.se/
Postat av: My

Nikon coolpix s8000 heter kameran:)

2011-03-15 @ 11:34:06
URL: http://mysb.blogg.se/
Postat av: Cilla

haha JAG VET! xD jag kollade igenom alla turkietbilder, och fyhelvete vilka fula kläder jag hade HAHA! En randig klänning i lila, limegrön och rösa med en röd och vit väska... hmm, hur tänkte man?!:D

2011-03-15 @ 22:03:40
URL: http://livetenligtcilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0