Nyttigheter?

Jag, micke och hans mamma har börjat äta mer nyttigt nu (skulle) och vi hade ett vad som började nu i måndags. Micke sprack den direkt, och även igår! och idag var dom och handla och efter skulle vi fika men trodde de skulle vara något nyttigt, nej då kom de hem med tre färska stora bullar och massa kakor hem som vi skulle fika med, där sprack vårt vad:D. Vi har precis ätit våfflor med sylt och grädde också, haha! Nu får de bli en dag i helgen som får bli nyttigt istället:D känns inte bra nu för har inte hunnit med att träna på ett tag heller!

Idag har jag typ bara pluggat! håller på att fixa en sak, befolkningspyramider som vi började med i januari kanske:D. jag känner att den MÅSTE jag göra klar idag för den är svår och orkar inte ha den släpandes så den ska jag fixa idag och då känner jag mig jävligt nöjd alltså:D så de har jag kvar och att läsa kapitell i organisation och ledarskap! och är klar med artikelsammanfattning i dag med! skönt, men nu ska jag fortsätta och får se hur de går:D. pööss♥

till sommarn? haha ooojaah! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0