Onsdag!

Tjeeenare bloggen! (skulle låta som ove i solsidan, så ni vet! höhöh)
Jaja, idag började jag kvart i 12 för jag har inget i-val måste söka nytt! halva klassen drog in till stan på muséum och lyssnade typ på modet på 60-80-talet eller så typ sen fick vi måla och de va faktist as kul!! Tog tyvärr ingen bild på den jag och johanna målade men vi ska tydligen få dem till skolan nästa vecka:D...
Efter så stannade jag och 3 brudar för att käka och de blev äckliga donken så nu ska jag klä på mig träningskläderna för att gå på danspass och sen gymet på friskis, skulle gått med Cilla men hon är fortfarande lite sjuk så ringde syster oh tvingade med henne:)

Jag ska egentligen börja på ny praktik imorgon men jag var lite sent ute men har en plats nästan nu och mamma frågade på ginatricot i täby om de tog e mot och de gjorde dem så gärna..:) Jag ska ändå in dit på lördag så då går jag till gina med för att skriva på krontakt och se om jag verkligen får de, skulle vart skiit kul! :) hoppas men nu måste jag skynda mig för de börjar om 30 min!:P Pusspuss♥

Kommentarer
Postat av: cillapillastjärt

Åhhh fan vad kul om du får praktik på gina tricot! :D Skulle jag också vilja ha aviiis

Ville också träna idag :(( var danspasset roligare än när vi var där? :D pusssss

2011-03-09 @ 21:52:44
URL: http://livetenligtcilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0