Plz en veckas lov till tack!

Idag är de sista dagen på lovet och de känns inge bra alls, den här veckan har gått för fort och jag känner mig inte alls utvilad! jag är nog tröttare nu än innnan äns lovet började! jag behöver en vecka till.. Tror att kryssningen gjorde att de gick så fort för två dagar gick ju bort då! och jag har verkligen inte gjort de jag tänk göra, plugga, träna och aa vila men nej inget av det typ! Men snart är de posklov och det är inte långt till jag åker till Kreta sen:). Denna vecka har jag iaf jobbat 3 dagar, fikat med tjejer, kryssning och sen hunnit med att fira bror och hans tjej igår kväll:). Min bror fyllde som sagt år i onsdags och hans tjej Camilla fyller idag så grattis till henne:). Skulle städat igår efter vi vart hos dem men fick hoppa in i duschen och fixa mig på ca 40 min för då drog hela familjen till Antep och käkade:) micke saknades tyvärr:(.

Drog på mig kläder snabbt och såg ut så här!

Hade mina jeans hos micke så fick bli skön klädsel med svarta leggings, svart linne och svart spets kort t-shirt:).

Har tyvärr inga andra bilder från veckan "/.. som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0