Sommarkläder

Jag kan verkligen inte sluta köpa sommarkläder:D, (de finns ju bara sommarkläder i affärer typ men jag käper kläderna till sommarn och inte för att ha nu menar jag!) idag var jag på stan för att köpa present till Micke,vilket jag gjorde också men de vart en rosa tröja från H&M till mig med för de är så snyggt när man är jätte brun sen:D och köpte mina första solglasögon någonsin tror jag! haha.. Men de är så stööört, jag passar inte i några solglason alls, varje gång jag testar så garvar man åt de men jag köpte ett par guldiga pilotglasögon. Men de passar bäst iaf och de kommer jag endast använda utmlands och inte i sverige:D haha. Men de är så skönt för dem som passar i de, om man inte orkar sminka sig eller ta på dem eller om man ska upp och käka frukost på hotell så bara ta på dem!

Jag har tänkt att visa bild men jag kommer inte in på hm hemsida, men jag får fota mina saker sen;)orkar inte gå upp för trappan för att hämta kameran och sakerna, hihi! laat i know ♥

Update: här kommer bilderna på de jag köpte:).



Inte bästa bild men fick även med mig pennväsare och rengöringslotion:) aldrig testat den men den ska nog vara bättre än den jag har för blir torr av den direkt!

99 kr på HM!

Sen igår fyllde jag på mer på H&Ms hemsida:) kommer få en hel del vecka 13:). Igår när jag kollade på nyheterna så fanns det 15 sidor med mya snygga grejer:). Längtar;);)

Kommentarer
Postat av: riv

ahp jag har den tröjan i vit. köpte den från stckh..

2011-03-19 @ 11:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0