Sommartid!

Skönt de känns med sommar tid nu! :) känns bäst att säga att de är sommartid och så får vi en extra ljusare timme också!:D haha! Jag viste inte alls att man skulle byta, de var när jag skulle sova som mamma frågade mig, "du vet att man ska ändra klockan, en timme fram?" fick lite panik just då för jag jobbade idag så fick ju sova en timme mindre! Jag vaknade ändå innan klockan ringde och var jätte pigg! :P. Jag har somdagt jobbat idag då och sen kom jag hem och la mig direkt i sängen och legat här hela tiden:)! skulle egenligen städat på andra gården men jag hade ont i mina höfter som vanligt:( Borde plugga matte ikväll, men får se eftersom alla program börjar nu som man vill se:D


Vill ha sommar! glömer aldrig denna dag, hahahah! love u babes ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0