Taggad!

Idag har jag vart hemma, har haft ont i huvudet hela dagen och kännt ibland som att febern skulle kunna komma när som helst men än har den inte kommit :P. Men känner mig bättre nu iaf som tur är för får verkligen inte bli sjuk till helgen då jag och en kompis Riva ska firas!! Idag har vi skrivit meddelanden på fb till de bjudna, och jag gjort en inköpslista, i morrn ska vi handla de mesta och göra en tårta typ och sen på torsdag ska vi fixa typ den andra maten och fredag gäller det:) kommer bli en grym kväll för oss som är 18 för vi drar vidare till piren och festar där:). Jag är så taggad på allt, känner mig glad just nu, när man fixat med festen typ och resa och allt, jag får bara längta till allt:D men de är de ju så värt;)!!!

Ville bara kika in och säga de så ni vet att jag lever iaf! och inatt eller i morrn bitti åker min älskadecilla iväg, UTOMLANDS:(:( kommer sakna henne och jag är avis!!! Ha de så bäst gumman ♥


Turkiet 08

Kommentarer
Postat av: Melsa

Kommer bli så kul imorgon :) ska verkligen dränka er i all sorts av sprit som finns!!!! Love you <3

2011-03-24 @ 17:36:44
URL: http://melsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0