2 Maj 2011

Jag har suttit och pluggat sen kl 12 idag och jag har verkligen tröttnat nu! Jag har såklart tagit pauser, ätit, pussat på pojkvän och så men för de mesta pluggat! Jag är helt slut i rumpan nu för sitter på en stol med massage överdrag på typ och den är inte igång så den är ganska hård och så är de några gejer som sticker upp så börjar göra lite ont nu efter några timmar sittandes på den!:D. Jag måste plugga en del nu innan jag åker men håller på att bli klar:) men vissa kurser fortsätter sen, eller svenska iaf så de gör jag sist! Men resten håller på att bli klart nu så de är super skönt, har tre prov (tror jag att det är) kvar nu innan jag åker och de måste jag klara av så sipper jag rester i de med så jag får bosätta mig i pluggandet nu då!^^ innan jag åker måste jag göra någe, funderar på om man ska till mobergs när petter spelar? någon som ska dit? men jag åker till arlanda sen där mitt i natten, men äsch kan sova på planet:). Någon ska ska dit, eller vill gå med mig?:)hiihi.

Puss nu ska jag fortsätta, tänkte bara kika in och säga att jag lever än så länge, får se snart om rumpan och benen domnar bort snart bara^^ ♥


Kommentarer
Postat av: Rosanna

sv: Jaha hahah okej :D joo men gör det :D för kan va lite svårt att få till det bra till man har hittat det där sättet man ska vrida den på liksom ;D o tack så hemskt mycket, så gullig du är :D vill bara sätta i löshår nu så jag kan fixa håret så igen hahah :D



Jag ska till en sjukgymnast imorn nu för första gången och kolla upp det :) så får se vad hon säger sen efter imorn ;D Kram!

2011-05-02 @ 22:57:42
URL: http://rossannaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0