Hej då Sverige, Hej Kreta!

Jag satt här ensam hos micke och dom, men nu kom hans mamma upp! Vi åker till arlanda om typ 1tim och 45 min :). Halv 8 går planet till kreta och där stannar vi i 2 veckor:). ska bli så skönt:). Jag ska åka med mickes hela familj, hans syster och barn och allt för att fira hans mamma som fyller år i veckan som kommer:).

Jag hade ju packat klart allt och verkligen tänk att det inte ska bli för mycket onödigt men när jag var klar för att gå så var väskan jääävligt tung, nog mer än 27 kilo som man får ha va? Så jag har suttit hemma hos micke och packat om allt nu och tagit bort lite saker så jag fick snåla lite på kläder nu på de jag ville ha med:(. Jag ska snart lägga in bilder på facebook från när några i klassen åkte till svt förstudiebesök:) hinner nog inte lägga upp här på bloggen för det tar ju en såån tid:( men kika in på face^^.

Tänkte bara säga de, och så ni vet blir de säkert inge bloggande här på 2 veckor alltås! Ha de så trevligt och hoppas ni får de varmt med (om vi äns får de) hihi :).




Sist jag och Micke åkte! Tunisien 10 ♥

Kommentarer
Postat av: Melsa

Hoppas du fick en bra resa dit älskliiing :) Njut av din resa!!!!!! Saknar deej... <3 love

2011-05-17 @ 01:27:58
URL: http://melsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0