Lugn fredag

Idag har jag praktiserat:). slutade halv 3 så då gick jag hem och sen hämtade micke mig och drog ner på stan direkt igen typ och sen har jag vart hemma hela kvällen! Packat klart allt redan typ fast jag åker nästa söndag:D haha! men vart så sugen och bäst att vara i god tid!:)

Massa bilder från idag!

Lämnade in 2 klänningar hos sömerskan, hämtas den 13, perfekt innan jag åker!

Tömde min söta sparbössa:D

275 kr, rätt bra eftersom jag alltid betalar med kort annars:)

Packt ner nagellack! sommarfärger

mina 5 älskade bikinisar

Så ser det ut just nu, en vecka innan jag åker:) ungefär allt är ner packat redan:)
Sen blev de kebabrulle och TV;)


Nu ska jag sova, jobbar imorgon om jag äns kommer upp! haft feber och en förjävlig träningsvärk idag (i mage, bak och fram lår, höfter, rumpa, armar, bröstmuskeln och ryggen), var på ki box i går som höll på i 90 min och as jobbig var det.. Imorgon åker jag nog till michelle strax efter jobbet så blir nog inte bloggande! men puss och godnattt nu! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0