Melsas place!

Har vart hos Melsa nu ikväll med älsklingarna! Vi har haft jätte kul, vi lagade tacos, fulade oss, skrattat och pratat om resa:). Nu verkar det som att alla tjejer ska åka på samma resa typ men olika hotell fast nära, ska bli så jävla grymt:). tack för denna kväll, hade det jätte mysigt och måste börja vara med er mer, måste ha tiden till det och sluta plugga och tråka mig:D. love u!
Kom hem för ett tag sen, har hunnit med att göra mig i ordning för säng, nu kommer några bilder och sen ska jag sova:). Godnatt!


försöker skära i fryst köttfärs (Y)
kissi 2!

Haha skulle fota katja men melsa kommer med fetta köttfärsbiten mitt i bilden!:D

Vi fulade oss!



Hahaha, och ÅT!

Katja, du är så jääävla läcker!!;D

Kommentarer
Postat av: Melsa

Love love love you babe <3 Tack själv för en myyysig kväll <3

2011-05-05 @ 09:01:23
URL: http://melsas.blogg.se/
Postat av: katja

hahahhaha mina ögon, va vackra dom e XD

2011-05-10 @ 13:43:24
URL: http://katthestranger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0