Elina 18 år!

Tänkte visa lite bilder då vi hade överrasknings "(för) fest" eller jag tror de inte blir mycket kort för alla va roliga och kanske inte visnigsbara men vafan här på bloggen kan jag väl.. sorry tjejer, blir mycket kort ändå kanske:P.. Elina fyllde 18 den 23 augusti och vi gick ut helgen där på till OKÅ och då kom jag på att vi kunde överraska henne med en lite förfest typ:) och de blev de för hon blev överraskad:D.



Hon fick as goo bål, tårta och chips:D

Ebba hare gött!

Så söta!

har typ bara flumm bilder på oss, här får ni en på oss! ♥

Skulle spruta grädde när hon inte såg men hon gick som följa john typ men sen lyckades jag, (typ).


Gott ebba?

Hahahaha kolla ebba där bakom, hon käkar ännu mer grädde;)

Såå fina!

Love you al babes! ♥


Kommentarer
Postat av: Annica

mina älsklingar, älskar er <3

2011-09-12 @ 23:22:17
URL: http://asidebrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0