Full vecka!




Kanske inte syns att alla dagar är fulla! jag satte en check tecken på måndag för den e över, ledsen gubbe och sen när de är så fullt så är de bra att kaffet finns:D.

Tisdag- stockholm med besöken från gambi, PLUGGA till prov
Onsdag- Stänga på småglin (försöka plugga samtidigt) och fira 21 månader med micke :) <3
Torsdag- APU och lärarbesök. PLUGGA
Fredag- APU, fira mickes kusin som blir 18!
Lördag- jobba på pelikan.
Söndag- jobba (städ), PLUGGA

Nästa vecka har jag två prov!

nu vet ni om min vecka så blir väl inte mkt bloggande som vanligt! jag kommer nog kika in nångång sådär och skriva när jag känner för, lägga upp bilder och så kanske:). se ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0