1 april

Jag ligger fortfarande i sängen... Rätt skönt men har ju sovit bort dagen! Jag var vaken vid 10 men kände inte för att gå upp då eftersom jag var ute igår och hade festat, kom dock hem ganska tidigt då det inte var så kul ute! Gick hem vid 1 kanske :) men jag ville vila lite till och när jag vakna igen var kl 1... Men det är ju trotts allt söndag!
Idag är det då 1 april, har ni skämtat något än? Jag tycker sånt inte är så kul :P många överdriver haha!
Jag måste tyvärr upp typ nu och städa, vi hade förkrök här hos mig så det ser inte så fräscht ut..

Tröttmössan! Där ser ni en del av den nya sängen :) tänkte visa er sen när det kommit upp mer saker på väggarna:).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0