Glad påsk

Tänkte passa på att säga glad påsk förresten :D i torsdags började mitt lov :) det känns så jädra bra :). Behöver verkligen de även fast jag hade de för typ två veckor sen ändå då lärarna var i Norge :). Känns som att jag haft lov ett tag nu men de har ju knappt börjat :). Gött!!
Igår firade vi påsk med mickes familj, men de vart inte så mycket firande, jag mådde inte så bra :/..Vi skulle åkt hem till hans föräldrar För hans syster och familjen var där men vi var så sega så dom kom över till oss eftersom de inte hade sett vår lägenhet. När de gick hem igen så somnade jag och Micke men åkte till dom senare på middag.. Jag hade från början en fingul kyckling tröja på mig :) men sen när vi skulle hem till hans familj klädde vi oss i mer skönare kläder så vart inte så påsk fina direkt :D haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0