14 februari

Alla hjärtans dag idag och också två år och två månader tillsammans med min prins :). Jag älskar honom så enormt och trivs så bra med honom så jag ser fram emot flera dagar, veckor, månader och år tillsammans med honom! :).

Det firade ensamma hemma idag och gjorde inte sån stor grej utav det, det var skönt faktiskt :). Stå i mjukiskläder och göra en god mat och sen låg i soffan och kollade på tv och åt mycket onödigt (vart dock för mycket som jag ångrar nu faktiskt :() det var skönt att bara va hemma och fira! Ingen big deal, haha! Det var super god mat vi gjorde och jag är stolt över oss då vi inte så ofta gör mat själva :D men det kommer ju ändras nu då vi måste:).

En sanning
• jag gjorde min livs första svampsås idag och den vart så himla god, sjukt stolt:D haha!

Tänkte börja med att skriva några sanningar om mig lite när jag känner för eller kanske en gång i veckan men då blir det mer än en sanning :).

Skulle bara skriva lite snabbt innan vi ska sova. Bilder på vår goda mat idag (såg inte så fräsch ut på tallriken dock haha) och Micke gjorde as god fläskfilé, eller kryddan åh så:). Micke gjorde även som han kallade det "jordgubbsblomma".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0