Flera steg mot vuxenlivet!

Idag flyttar jag och micke! :) wihoo!! Jag har inte riktigt fattar det, först när micke hade vart och skrivit på att lägenheten är vår så förstod jag det, men vi fick ju vänta en månad till vi skulle flytta så det är typ släppt lite! Idag så har jag ju bara tänk på att vi ska flytta med man har ju inte insett hur mycket nytt och anorlunda det kommer bli! att det kanske var sista natten vi sov i Mickes rum, sista gången jag vaknar här hemma hos hans familj? att jag inte längre kommer att ha mitt rum (eller det kommer att finnas kvar om jag vill sova där nångång:)) att mammas och pappas blir själva hemma nu, att ingen längre av oss barn bor där längre! men jag tar ju självklart det som mitt hem fortfarande :). Laga mat och allt sånt varje dag nu:). Förändringen ska bli kul!! När man tänkter efter så känns det konstigt och blir nästan tårögd, det är ju ett STORT steg :) mot vuxenlivet nu då! :D haha.

Jag ska försöka komma ihåg att fota lägenheten tom och så ska ni få se sen när vi fått in saker och förändringen i sovrummet som vi ska göra i helgen:).
Micke hade en överraskning till mig i tisdags när jag kom hem, han hade vart och beställt vår dröm sängram:) men den kommer inte fören i April:(. Men då får ni se ändringen då med, kommer blir såååå snyggt tror jag:)).

Hörs kankse senare babes;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0