Fredag igen

Redan fredag :) om exakt 3 veckor får vi nyckeln till vår älskade lägenhet:) 21 dagar kvar :D.

Jag hoppas att alla fattade inlägget igår, man kan ju drömma lite ibland att man är känd och har tusentals läsare;) det kändes rätt nice att skriva det men inte så nice sen när man egentligen vet att det typ är högst 10-15 som läser och då är det mycket haha! Så många har jag ;) *stolt*

Jag ligger nyduschad i sängen :) eller var klar för typ en halv timme sen :P kl 2 ska jag möta Annica och Sanna på station :) ska göra lite ärenden på centrum :P måste verkligen börja fixa mig men har ingen lust. Vill inte gå ut i detta bajs väder, vill ligga kvar hemma osminkad i min mjukisdress :). Måste ty ärt börja fixa mig nu! Chao

Bild från julen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0