Fredag

Ja åter igen får ni veta vad jag gjort om dagen :D det bloggen handlar om, kul?? :P

Idag målade vi grenen rosa :) resultatet nedan! Det blev snyggt tycker jag och hoppas och tror att det kommer bli snyggt och coolt till de vi ska ha den till :).
Efter skolan gick jag till Coop med Johanna, köpte godis och en jätte fin ros till Micke :). Han skulle komma hem till kl 5 så skulle vi göra mat tillsammans men jag överraskade honom när han kom hem då maten redan var klar :) mysbelysning på och fina rosen på bordet, älskar ju honom och därför ville jag göra det för honom, och eftersom jag somnade under dagen och va tråkig på alla<3 dag:(..

Ikväll har riva kommit hem från Östersund så hon kom hem till Micke då han och hans föräldrar inte var här :P senare kom Melsa, Emelie och natacha också, hade jätte mysigt! Drack vin, åt godis, chips och satt och snackade :). Me like! Nu är jag ensam och ser på step up på 1:an, brukar de ha såna bra filmer? :). Får se när Micke kommer hem :/, tänkte packa ner lite tallrikar och så i tidningar och så till jag blir trött och ska sova :). Nu blev de långt, men tänkte avsluta med lite bilder :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0