Godmorgon :)

Nu ska jag upp och fixa mig och hinna äta! Idag ska jag börja jobba kl 12 på pelikan, det var flera månader sen jag jobbade där :P..
Det var så typiskt att det blev idag då jag skulle med mickes familj till han syster och fira henne :(.. Vi skulle dit för två söndagar sen och då ringde de från pelikan men då sa jag att jag inte kunde jobba men sen så vart alla sjuka hos mickes syster så jag kunde jobbat men fick inte reda på det fören på morgonen :P så vi skulle åka idag, eller alla har redan åkt förutom jag för jag kände att jag inte kunde säga nej den här gången också :(( :P men så synd för de händer alltid mig :P..

Nu måste jag gå upp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0