Imorgon är det helg!

Fick svar från blogg.se i morse, om att det inte gick att kommentera på bloggen. Jag brukar skriva från blogg appen och på deras uppdatering så funkar det tydligen inte att kommentera men de skulle fixa de, så på de inläggen som är från appen kan man inte kommentera på:( tråkigt och jobbigt eftersom det är lättare att logga in där och skriva, eller det är så mycket skönare! :).

Idag då, började skolan 11 då jag och mina medlämmer i Uf företaget åkte till en skog och hämtade en gren som vi sedan åkte med till skolan. I morgon ska vi måla den Rosa:D.. Ni får se senare varför och hur det blev :). Kl 1 började jag jobba på Pelikan till kl 6! Det var kul att jobba där idag faktiskt, var skönt för det var inte så mycket att göra och tiden gick ovanligt fort :).

Imorgon är det redan fredag och helg! Det går läskigt fort nu för tiden, denna vecka alltså.. :O Jag ska äntligen träffa Riva som kommer hem i helgen från Östersund, där hon pluggar! Saknar henne ♥


Hittade en oseriös men snygg bild på mig och Riva? ;D.

Kommentarer
Postat av: Millan

Äntligen! Trodde det var min dator som knasade sig så att jag inte kunde kommentera :P

2012-02-17 @ 12:41:44
URL: http://knasmillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0