INSPIRATION

Att sova efter skolan är då jag sover som bäst, alltså det är så himla skönt.. Förut kunde jag somna lätt på kvällen också om jag hade sovit under dagen, men jag kan inte det längre. Jag hade jätte ont i huvudet igår (som jag har VARJE dag, måste verkligen kolla upp de) så jag vilade och somnade en stund. När jag skulle sova så låg jag hur länge som helst, alltså gud vad inspirationen snurra runt i hjärnan. Jag fick så mycket inspiration, jag vet nu hur jag vill ha på den väggen som man ser direkt när man kommer öppna dörren hem till mig och micke:). Jag ska också försöka göra om bloggen lite:) ska in på någon designa din blogg sida och se vad de har för roligt:).
Jag och micke var på mio och köpte lite småsaker idag, mycker fina saker har dom!


Den här fina är med i jyskbladet denna vecka! Ska nog köpa den, bakom den på väggen vill jag måla Grått..
♥ Jag har börjat älska grått och vitt!
På den så ska det vara några ljusstakar och ramar och kanske en as häftig "bok" som också är en låda på mio som man kan ha på skänken:). och vår fina välkommen skylt som vi har köpt, tror ni inte det blir fint och välkommande? än att bara ha någon vit vägg, skylten och en tavla:D... Vill flytta nunununu och inreda så som man själv vill ha:) åååh!


Kommentarer
Postat av: riva är bäst

<3

2012-02-15 @ 23:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0