Lite nytt och att kommentera ska fungera nu:)

Nu har jag suttit hur länge som helst och försökt fixa med bloggen.. Är inte jätte nöjd men det är så himla jobbigt att hålla på så man blir väl aldrig nöjd direkt:D. Funkade inte det jag ville! men att den blev bredare var bra:). Någon som vet hur man gör anfang (det heter så va, haha?), Jag gjorde det men det blev hur konstigt som helst:(.

Juste, de funkade tydligen inte att kommentera förut men ska nog fungera nu :). Ni som sa det till mig att det inte funka kan väll börja kommentera nu :) haha! Kan inte alla som läser kommentera? hade vart mycket roligare:).

Nu ska jag fortsätta spypa med Riva, måste vara social:). Puss ♥


♥Älskar denna bild och älskar dom som är med:). Farmor, storebror och storesyster, jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0