Melodifestivalen

Då var det lördag :). Jag har idag vart med mamma till görla där vi lämnade in saker på loppis och kastade skor! Rensade ju igår :). Sen hämtade vi pappa och åkte ner på stan och fikade super Goa semlor på café tullen :). Jag hade med mig kamera från skolan och pappa hjälpte mig att få fina kort och visa hur man ska ställa in för att få bilderna bra :). Ni kan få se dom en annan dag :).
Idag skulle jag träffat ett gammalt gäng som jag var med för några år sen, en killkompis är hemma i helgen från Göteborg men jag vet inte om det blir något så nu sitter jag och väntar på att melodifestivalen ska börja :) blir nog de ikväll med Micke och mamma :) lördagsmys! Vad ska ni göra ikväll?

Söt va? :D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0