Projektarbete

Jag och två tjejer i klassen (annica och johanna) har ett projektarbete ihop. Vi skulle från början ha "modevisning" i aulan fast med studentklänningar så det hade vart kul för 3:orna men de funkade inte och de va lika bra känner jag nu:D haha vem skulle vara modell och grejer:D sen tänkte vi göra broschyr me vårkläder från olika affärer i Norrälje men det var inte många som ville va med så till slut blev de bara edblad och Co som ville vara med så igår var vi på Edblad och hämtade massa kläder och smycken och fotade i skolan (inte den bästa platsen, men eftersom de var snö ute fick vi vara inomhus) till projektet. Vi själva fick vara modeller och de var vi ju inte vana vid men jag tycker att det gick bra, fick mycket fina kort på dom, usch jag gillade det verkligen inte att vara modell men det var ju vårt projekt så fick göra de:D.

Så nu lite foton, och mina tjejer ♥





Detta är en liiten del av de vi fick igår:).
Mina fina tjejer :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0