UNDERBAR HELG

Helgen har vart lugn och skön:). Jag har träffat kompisar som jag inte är så där jätte ofta med längre men var förut. synd tycker jag! I fredags så kom Riva hem som jag skrivit flera gånger:D Ja ni vet ju vad jag gjorde i fredas om ni läser inlägget nedan :). I lördags så var jag med dom igen, vi träffades på stan och fikade vid 3, senare på kvällen så satt vi hemma hos Natacha såg lite på Melodifestivalen och då var katja och suzan med också, och eftersom jag sparar på gamla kort och minnen så tog jag med mig alla skolkatalonger jag hade hemma från alla våra år på flygskolan och även Rodens och sen lite andra bilder som var för några år sen:D. Gott skratt kan jag ju säga! :D
♥De var så underbart!
Jag har saknat dom mycket, specielt Natacha, nu kanske många tycker det låter taskigt med vi ses inte mycket. Hon och jag var hela tiden förut och pratade i telefon typ varje dag och så och sen så sågs vi inte alls så tycker det är jätte kul att vi har träffats mer och pratar mer men jag har ju självklart saknat ALLA dom :). Men tror dom förstår!

Idag så tvättar jag och lite så! Tråkigt.. Haha jag hade glömt hur man gjorde med tvättmaskinen (de var typ ett år sen sist) och jag vet inte vilka färger man kan blanda och grejer så jag ringde mamma men de var så svårt att förklara så hon kom hit till micke och hjälpte mig:D haha men jag måste lära mig för nu kommer ju vi tvätta själva.. :( åh så tråkigt! Jag måste vänta till de är klart så kan jag åka hem sen och städa (jobb) och kankse träffa Riva innan hon åker hem igen :(. Så tråkigt!

Lägger upp bilder från helgen i ett annat inlägg för dom finns i mobilen så jag lägger upp dom snart för jag orkar inte överföra dom:D. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0