Underbara måndag

Det är fint vår väder och jag ligger kvar i sängen:D.
Vi hittade så mycket fel i lägenheten så vi har ännu inte flyttat in riktigt, vi håller på att målar alla väggar och de tar sån tid, vi har tapetserat, vi ska byta ut alla golv lister och grejer:D. Soffan fick vi dit igår iaf och sängen med men den ligger i förådet:). Vi har sovit i mickes föräldrars säng inatt, vi la över vår bäddmadrass över deras säng, det vart as skönt och man kom högre upp och de gillar jag:D.
Det värsta som finns när det finns en klocka i rummet som tickar, vet ni? Hans föräldrar har TRE klockor som tickar i otackt:D. Jag gömde två i skåpet men de hörs lite ändå:D. sjukt irriterande!

Idag ska jag färga håret (vågar egentligen inte men mitt hår ser för jävligt ut, hoppas det inte blir värre, haha) ska även packa ner lite av mickes kläder och så ska jag tvätta:D. får se vad som händer ikväll, inte mycket planerat men kanske åker till lägenheten och fixar,måste målas!

Lägger in bilder sen för har inge på denna dator:D.. Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0