Det var det värt!

Idag åkte jag och Katja in till stan och shoppa och sen så åkte vi till den nya butiken style by Tyra som öppnade idag!:) vi stod i kö för att komma in i typ 2,5 -3 timmar och det var fullt där så det vart svårt att hitta något med tre saker fick jag med mig där ifrån iaf:). Ska in en annan dag igen! Vi träffade Tyra med, satan vad skön hon e:) hon kom fram vid oss när vi stod i världens kö till kassan bara där med( de hade bara en kassa) så satte hon sig och prata med alla :) jag och Katja köpte såna där som man jan göra bollar i håret med så hon fråga om hon fick göra på nån av oss och visa så hon stod och visa alla när hon gjorde på katja! Men det var väl värt kön för väl inne var de hyfsat kul :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0