Inte långt till februari

Snart är det 1 februari och det är om några minuter. Tiden går fort men när jag tänker tillbaka på nyår så känna det som det var länge sen :P faktiskt lite skönt att det börjar gå lite segare för tiden har gott för fort! Men just nu vill jag att det ska gå fort till vi ska börja flytta :) årets bäste händelse kommer det säkert bli:).

Plugget igår gick väl sådär, satt typ och sov :D så det vart inte så mycket och jag har mina arbeten lite här och där, använder min och mickes datot så blir typ aldrig klar ^^. Måste skärpa mig men det blir bättre sen för då har jag tillgång till min dator hela tiden :).
Just nu ligger jag och Micke i sängen, han ser på böda camping Haha och jag har gjort klart en uppgift och ska snart sova så säger godnatt nu :) puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0