Söndagsgöra!

Idag sov jag för länge! Usch jag vaknar typ 1!! Hela dagen borta. Hade alarm på kvart över 11 för att inte sova för länge men det struntade jag i på morgonen sen såklart när man är trött :P.. Jag har iallafall hunnit städa portar (extra jobb jag har, på gården bredvid mig) vart med min prins och nu ska jag hoppa in i duschen och sen börja plugga:) inte gjort det på hela lovet eftersom min dator dog såklart men min underbara pappa fixade det :).. Ska även göra något jag hatar, inte för att det är sååå humla jobbigt direkt men det suger :D lägga in rena kläder i garderoben.. Brukar låta det ligga och sen några dagar efter tar jag tag i det men dagen efter så ligger det nytt för mamma har tvättstugan 2 ggr i veckan och jag fattar inte att det blir så mycket tvätt ändå :) så här såg det ut i tisdags kväll och redan finns det mer från igår -.- suck!


Kommentarer
Postat av: Millan

Tur får ta tag i det och lägga in i garderoben på en gång ;)

2012-01-09 @ 17:51:25
URL: http://knasmillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0