27 månader

Igår beställde micke hem bredband och för tv åh så, de kommer inte fören ungefär 2 veckor, hon sa 2-4 veckor:O.. men vi får stå ut, båda har ju iPhones så de går bra utan tv faktiskt, men de går nog fort till vi vill kunna börja se på riktig tv:D. Jag sitter faktiskt vid datan nu och har internet kopplat från iPhonen, de visste jag inte att man kunde, mickes systers kille som är ganska bra och insatt i sånt berättade det för oss idag! väldigt bra tycker jag, och smidigt.

Idag firar jag och micke 27 månader tillsammans:) Jag älskar honom så himla mycket min prins :). Vi firar det inte något idag, man måste väl inte fira varje månad tycker jag inte, haha!

Jag har fotat liite på det jag fick i present i måndags:). jag fick ju stekpana, toastgrill och dammsugare men de har jag inte fotat, och lampa utav micke:). Det här är mest från min syster


En kruka som min syster gjort, eller gjort finare med tre olika änglar bilder:) jätte fin tycker jag. och i krukan så var det en blomma som hette lyckliga Lotta, den passade super bra för jag vart kallad lotta på Bråkmakargatan när jag var liten, haha!


Ännu mer blommor från syster och hennes kille :). De är verkligen de finaste roserna, så himla fina färger. Jag fick även de som är bredvid, en liiiten söt vattenkanna och en låda, texten på lådan betyder tydligen flickvänens låda tror jag syster sa! gulligt! Älsklar såna inredningssaker och stilen:).


och mera blommor, från mickes föräldrar:) fick dammsugaren av dom med:).

Åh mina älskade vin glas fick jag utav Ebba :) så himla snällt! vi var på stan i lördags och så visade jag dom för jag har sån vinkana (kallar de nu när jag inte vet hur de riktiga ordet stavas, haha) och så fick jag dom sen när jag fyllde år:) så underbart! ska nog börja samla från den där serien då de finns champangeglas och sånt med:). De är från Åhléns! (lampan jag fick utav micke ser ni på bilden med)



Jag fick presentkort på systemet utav min bror, haha. Och så fick jag pengar såklart, men de får väl alla?! eller man önskar sig^^
Alla bilder är tagna med iPhonen så därför är det inte den bästa kvaliten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0