Älskade säng

Jag gick runt idag och tänkte att åh snart äntligen kommer vår sänggavel som skulle komma den 4/4 och det är ju en vecka kvar:) men när micke kom hem idag från jobbet så sa han att den har kommit :) skönt eftersom vi beställde sen i februari! men de regnade så vi åkte aldrig och hämta den, vi ska nog hämta den imorgon när båda är lediga och då hoppas jag att det inte regnar! När sängen är uppe så kan vi äntligen börja sätta upp saker på väggarna och så :) även sätta upp de sista i hallen och så då en spegel ska upp och tavellister :). Vi har även fått upp lite i dag, en skitsnygg klocka och fyra masker som är rätt läskiga:D..

Min kära mamma kommer om typ en timme, då ska vi rensa tvätt för det har jag inte lärt mig än :D haha! Jag har bakad kladdkaka som vi ska mumsa i oss :)
Så här ser det just nu ut i vårt sovrum..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0